درخواست کارتخوان

امروزه کارتخوان‌ها یکی از مهمترین شیوه‌های پرداخت را به خود اختصاص داده است. کارت‌خوان یا پایانه فروش دستگاهی است ثابت یا سیار که با پذیرش کارت‌های بانکی امکان تراکنش‌های مالی و خدمات پرداخت الکترونیکی را میسر می‌سازد.

برای دریافت کارتخوان می‌توانید مدارک خود را به ایمل senp@newpardaz.ir ارسال نماید تا درخواست خود را ثبت کنید.

برای ثبت‌نام، حتماً باید تصویر مدارک ذیل را روی کامپیوتر خود ذخیره داشته باشید.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام اشخاص حقیقی

•    تصویر پشت و روی کارت ملی صاحب‌حساب
•    تصویر یکی از قبوض (دارای آدرس و کدپستی محل نصب) یا تایید پستی
•    تصویر جواز کسب یا اجاره‌نامه اداری-تجاری دارای مهر املاک یا تکمیل فرم استشهاد محلی

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام اشخاص حقوقی

•    تصویر پشت و روی کارت ملی صاحبان امضا (ذکرشده در مدارک حقوقی)
•    تصویر یکی از قبوض خدماتی (دارای آدرس و کدپستی محل نصب)
•    تصویر آگهی تأسیس و آخرین تغییرات روزنامه رسمی (حداکثر مربوط به یک سال قبل)

فروش نقدی

در این روش فرد متقاضی پس از ثبت نام، مبلغ ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان پرداخت می‌کند و بلافاصله مالک یک عدد دستگاه کارتخوان می‌شود در این روش نیازی تعهد تراکنش نیست.

فروش شرایطی (اجاره ای )

در این روش فرد متقاضی پس از ثبت نام، مبلغ ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان به عنوان ودیعه به شرکت پرداخت نوین پرداز می‌پردازد. اگر وی تا یک سال پس از انعقاد قرارداد ۴٫۰۰۰ تراکنش خرید واقعی با مبلغ ۱۵٫۰۰۰تومان به بالا داشته باشد. اگر پس از یک سال فرد موفق به انجام تراکنش‌های تعیین شده نگردد، مبلغ ۱٫۳۰۰٫۰۰۰تومان به عنوان قیمت دستگاه از ودیعه کسر می‌شود و وی می تواند برای دریافت ۱۰۰٫۰۰۰ تومان مابه التفاوت پرداختی با تلفن خدمات مشتریان (۶۵۳۲۴۷۱۷-۰۲۱) تماس بگیرد.  

دستگاه سیار : Pax – S910

اتصال به تمامی حساب های بانکی – سرعت بالای تراکنش – فعالسازی ۴۸ ساعته – ارسال به سراسر ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *