شرایط استفاده از خدمات گارانتی:
امکان تعویض و جایگزینی دستگاه معیوب تنها به مدت هفت روز از زمان خرید و در صورت خارج از رده شدن مدل مذکور، تعویض با مدل هم تراز انجام میشود
در مورد دستگاهها و تجهیزاتی که قابل تعمیر هستند، مشتری ۴۸ ساعت پس از تحویل زمان دارد تا دستگاه را مورد بررسی و تست قرار دهد.
ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و سایر دستگاه های متصل به آن، قطعات جانبی و لوازم مصرفی را در بر نمیگیرد.
طبق استاندارد امنیتی pci – ped امکان تعمیر قطعات رمزگذاری شده وجود ندارد و هر گونه تعمیر و دستکاری خلاف الزامات شرکت شبکه کارتی شاپرک میباشد؛ لذا در صورت خرابی قسمتهای رمز گذاری شده فقط در طول مدت گارانتی دستگاه تعویض میگردد .
ارسال دستگاه به شرکت و برگشت آن جهت استفاده از خدمات گارانتی به عهده کارفرما یا مالک دستگاه است.
موارد نقض گارانتی:
در صورت بروز هریک از موارد زیر گارانتی دستگاه باطل میشود:
ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش،سقوط، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق ،گرد و غبار
عیوب مربوط به استفاده نادرست عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد مانند: آسیبدیدگی برد دستگاه بهدلیل شکستگی با تغییر حالت سوکت شارژ و استفاده از آداپتورهای متفرقه
هرگونه تعمیر دستگاه توسط شخص ثالث
استفاده از انواع شارژر متفرقه
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
با شماره تلفن ۰۲۱۶۵۳۲۴۷۱۷ یا واتس اپ ۰۹۹۱۶۱۶۰۲۱۷ خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
برای استعلام مدت گارانتی سریال دستگاه را یه ۵۰۰۰۲۰۳۰۸۸۸۸۸۰ پیامک نماید.
تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین
سایت ها هستید.
ممنون