سوالات متداول

قابل توجه مشتریان محترم در این بخش می توانید سوالات رو مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ بدهند. یا می توانید از آیکون پایین سمت راست  سایت بصورت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیکن چت آنلاین   

10 thoughts on “سوالات متداول

    1. روش اول :شما می توانید مستقیم به شرکت تماس بگیرید و کارشناسان ما بصورت حرفه ای شما رو راهنمایی میکنند.
      روش دوم:ارسال درخواست خرید توسط ایمیل . شما درخواست خود را به ایمیل senp@newpardaz.ir ارسال می کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
      روش سوم: شما می توانید با آیدی تلگرام atmnovinpardaz@ در ارتباط باشد تا کارشناسان فروش بصورت حرفه ای شما رو راهنمایی کنند.

    1. ارائه هر خدمتی در شبکه شتاب کارمزدی بهمراه دارد که این کارمزدها برای دستگاه خودپرداز نیز تعریف شده و برای همه ارائه دهندگان این نوع خدمات یکسان است ، در مبحث خودپردازهای مشارکتی ۶۰٪ از کل درآمد ۱۰۰٪ خودپرداز به مالک خودپرداز تعلق دارد ، این ۶۰٪ از قرار ذیل می باشد :

      برای خروج هر ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان پول نقد از عابربانک کارمزدی بمیزان ۶٫۶۰۰ تومان
      و کارمزد تمام خدمات (مانده حساب . انتقال وجه . خرید شارژ . پرداخت قبوض ) دیگر خودپرداز در طول یک ماه می شود حدود ۵۰۰٫۰۰۰ تا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰تومان

    1. مهمترین مسئله برای خرید عابربانک در واقع پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد و فقط شرکتهایی که در این زمینه فعالیت مستمر و تخصصی دارند می توانند این خدمت را ارائه نمایند .

      پس در زمان خرید عابربانک به فعالیت تخصصی ، قدمت و گستره دفاتر خدمات پس از فروش شرکت فروشنده توجه نمایید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *