ارائه خدمات عالی به مشتریان

شرکت نوین پرداز، با ماموریت خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات و به منظور حفظ و ارتقاء جایگاه مشتریان و برآورده نمودن نیازها و انتظارات ایشان اقدام به پیاده سازی استانداردهای سری ۱۰۰۰۰ به شرح زیر نموده است:
ISO 10001:2007
جهت شکل گیری و پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتری، تدوین و اطلاع رسانی دقیق و شفاف از دستورالعمل‌های داخلی مرتبط با رضایت مشتریان، رفتار کارکنان پذیرش با مشتریان، مقررات ضمانت نامه، تخفیفات و سایر دستورالعمل های مرتبط
ISO 10002:2014
جهت افزایش کیفیت و سرعت در رسیدگی و پاسخگوئی شکایات و جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات سازنده مشتریان
ISO 10003:2007
جهت حل و فصل اختلاف بین مشتریان و خدمات نوین پرداز توسط مراجع ذیصلاح در خارج سازمان که به دلیل اختلاف نظر شرکت خدمات نوین پرداز با مشتریان در خدمت رسانی به برخی از انتظارات ایجاد می شود.
ISO 10004:2012
جهت سنجش رضایت مشتریان و بکارگیری نظرات و بازخوردهای مشتری در مجموعه فعالیت های شرکت

جهت تحقق این موارد، اهداف زیر سر لوحه ماموریت های شرکت نوین پرداز قرارگرفته است:
۱٫ ایجاد محیط مشتری محور با تخصیص منابع لازم درون سازمانی و برون سازمانی
۲٫ افزایش سرعت، دقت و صحت در دریافت و پاسخ گویی به شکایات
۳٫ فراهم نمودن زمینه دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد داخلی و خارجی و پاسخ گویی به موقع به ایشان
۴٫ ایجاد امنیت و اطمینان در مورد رازداری شکوائیه ها و هویت مشتریان
۵٫ ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخگوئی به ایشان با ارائه آموزش های مستمر
۶٫ شناسایی و درک نیازهای مشتریان نا راضی به منظور بهبود مستمر فرایندهای مشتری مداری
۷٫ برقراری راه های ارتباطی مناسب و نوین جهت سنجش رضایت مشتریان
۸٫ بکارگیری نتایج سنجش رضایت مشتریان در چشم انداز، ماموریت، استراتژی و اهداف سازمان
لذا ما مدیران و کارکنان، با آگاهی از وظایف، مسئولیت ها و اختیارات خود در سیستم مشتری مداری و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای و برخورداری از روش های مختلف مشتری مداری، متعهد می گردیم که مطابق با خواسته های هر یک از استانداردهای سری ۱۰۰۰۰ تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت مشتریان بعمل آورده و امید داریم با تلاش مستمر و روزافزون شاهد افزایش رضایتمندی مشتریان خود باشیم.